Vi har fått ny logo, og nå også nye klubbvester!
Swazi fleecevest med logo foran og bak, 1250 kr.
Ønsker du vest? Send en melding til Knut Arne Sagmoen på Messenger eller mail kasagmoen@hotmail.no.
Vi tar også med vester for salg på utstillinga på Grimsbu. NB! Vesten er litt stor i størrelsen (må jo ha plass til ullgenser i Østerdalen!)

